Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~peelnick | użytkownik

imię i nazwiskoNick Peel adresBerlin/Wroc zarejestrowany11.01.2007 @22:39:36 ostatnio na stronie03.04.2013 @15:16:46



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu3581087
digarty55 komentarze564 posty na forum7

komputer / sprzęt
nikon

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~wign    26.09.2007 @14:56:06
elo ziom jakos zyje wyslij mi swoj nr tel i pigla bo mi szlag trafil!
_______
...don't open your eyes you won't like what you see...
...the devils of truth steal the souls of the free...
~effcia    22.09.2007 @11:32:01
no prosze a moj kolega nawet nie pochwalil sie ze bedzie na mojej ulicy mieszkal... yyyyyyyy
~ps90    17.09.2007 @17:39:42
masz swoj styl.. dosc charakterystyczny i co najwazniejsze podoba sie publicznosci..

POzdro!
_______
Wierze w anioły.
Każdy z nas jest pobłogosławiony przez Boga po to,
aby opowiedzieć historię o swoim poprzednim cierpieniu osobie,
która stałeś sie dzisiaj.
~wystawjezyk    15.09.2007 @09:07:52
z szopa z szopa
_______
"powinna być taka emotka że walisz kogoś kutasem po mordzie"
'KrzysztofN    14.09.2007 @22:25:09
poobserwuje troszke..
~teeparty    09.09.2007 @20:08:37
HHHHAAAALLLOOOO???????
~teeparty    07.09.2007 @19:49:49
marek ich bin nächsten montag bis donnerstag in berlin.
wollte auf die illustrative-berlin.
komm mit und lass uns treffen
für unterkunfz ist gesorgt.
~matexxx    06.09.2007 @12:45:57
ziom.
na repefene nie jedziem jednak a do krakau wpadaj kiedy tylko masz czas jakies foty nowe pozamieszczam jak se sprawie aparata nowego, tego opycham dzisiaj. jakby co, jestesmy w kontakcie, pozdro.
_______
"Panował taki ścisk, że gdyby nie panna Jola, to nie byłoby gdzie palca wcisnąć."
~teeparty    06.09.2007 @12:30:12
jo danke
finds en bisl krass so ein zwischending wäre super.
okay ich mache weiter. irgendwann klappts und mongo wird zufrieden sein....hihihi
wünsche dir einen schönen tag
~teeparty    05.09.2007 @23:24:45
hmmm in photoshop sah alles cool aus. beim hochladen sind die farbe voll blass geworden. wie kann ich das wieder raus nehmen?
schöne grüße zurück aus old fucking krefeld
~Erik    05.09.2007 @02:08:42
no to lipka nieco:/ Masz ciekawską galerię, zerknę sobie lepiej na dniach
_______
Earth, Soul and Fire...
~Erik    05.09.2007 @02:02:46
co kupiłeś ?
_______
Earth, Soul and Fire...
~teeparty    23.08.2007 @15:05:30
hi
juhu du kommst nach krefeld. weißt du schon wann genau? ja bin da.
klingel mich dann an.
umziehen?! nach kre?! bleibste bei uns oder?!
was ist eigentlich mit berlin oder ddorf geworden?
cool dass dir die agentur gefällt. und mach lustige werbung für kinder bueno
hatte das selbe problem mit der email. konnte dir auch nicht schreiben, da kam dann massege failure. habe mein postfach leer gemacht, versuch nochmal die fotos zu schicken. vielleicht klappts. hab 3 mb frei.
only for you
my love

freue mich schon, wenn wir uns wiedersehen
bis bald
und
kuss kuss kuss kuss kuss kuss kuss
~teeparty    12.08.2007 @12:37:20
wo bist du?
~effcia    01.08.2007 @19:49:19
pozdrowionka z Francy... buziol
~aniawiatr    24.07.2007 @15:14:23
ta kibluje wmünchen
chyba wyjade w polowie sierpnia chiba nie mam weny planowac wakacji
+Fijouek    22.07.2007 @23:40:26
Widziałam kiedyś w sieci twoje plakaty na konkurs
_______
"everything zen, everything zen...
i don't think so..."
~teeparty    18.07.2007 @18:23:26
boa was ist dass denn fürn ne mega langezogene stirn?
~aniawiatr    13.07.2007 @11:49:11
co z toba czekam na nowe fotki a tu nic inic buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
~effcia    11.07.2007 @19:53:56
pozwolilam sobie umiescic twoje zdjecie na digarcie... twoje tzn jestes na nimpzdr
~aniawiatr    02.07.2007 @03:46:37
no coz ja tu mieszkam i robie fotki ale jakos mnie tu dlugo nie zatrzyma nic chyba ani miejsce ani ani nic szczegolnego no i ten jezyk jeeezuuuu masakra tak ze ja tu dopiero od roku wczesniej byl hamburg ale ziimno i padalo ciagle chociaz juz sama nie wiem mnie to tak wlasciwie nosi wiesz zycie jest za krotkie zeby je przesiedziec w jednym miejscu prawdaz ah bardzo mi sie twoje fotki podobaja szczegolnie ta na moscie i cala ta seria super i wez no jeszcze porob takich plizzzz
~teeparty    02.07.2007 @00:13:07
hello hello
grüße zurück aus mg
~effcia    26.06.2007 @16:27:44
a Ty co nie odzywasz sie mialo sie byc na wroclaw non stop i co byliscie?? jak tak to zero odezwu... leeeeeeeeeeee
^eMelody    13.06.2007 @18:07:37
piękna galeria
_______
???
~emilus    11.06.2007 @23:21:06
no pusto bo nie mam jak swoich zdjec wrzucic... ale bede kombinowac i moze kiedys cus zobaczysz mojego. tylko moje zdjecia to sa bardziej poczatkowe "dziela". nie znam sie jeszcze dobrze na tej sztuce. ja to po prostu kocham a filmiku o babci Emilce nie obejrzalam bo sie boje:D:Dpozdrawiam serdecznie
ahaaa jeszcze cos- co do mojej osoby:Dczy jestem ciekawa...chyba tak ale mi trudno to okreslic:Dmoge powiedziec ze pokrecona jestem
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt